понеделник, 7 юни 2010 г.

Онлайн реклама

Онлайн реклама
За разлика от търсещите машини (напр.Google), които сами индексират (намират) сайта Ви, в директориите сайтът трябва да се подаде ръчно попълвайки форма за регистрация.

От Вас се очаква да напише заглавие на сайта, кратко негово описание и ключови думи.

Бихте могли да сложите заглавието, описанието и ключовите думи зададени в режим на Администрация / Редакция на интернет сайт.

За заглавие сложете това, което в действителност е написано на страницата, а не това, което Ви се иска. Спестете си слагането на рекламното мото, клиентите биха търсили по конкретни думи свързани с бизнеса.

Избягвайте хиперболи и всякаква употреба на паразити като “най”, “пълен”, “голям” и прочие. Кажете с думи прости какво посетителят ще види на вашата страница, или направете комбинирано представяне от две изречения:

Старайте се да използвате максимално думите, които Вашите потенциални клиенти биха използвали при търсене в интернет- например сайт за бои, лакове, химикали вместо най-добрите продукти от нас.

Важно е търсещите машини да се подберат по популярност, SEO популярност, Page Rank и свързаност с дейността ви.

Категорично избягвайте автоматични регистрации в стотици директории, което може да доведе до обратният ефект- негативна SEO Оптимизация. Изключително важен е тематичният подбор на подходящи директории и съответните рубрики при регистрацията.

Фирмата, която извършва Вашата регистрация задължително трябва да отчете релевантността съдържанието на Вашият сайт спрямо директориите, които ви регистрира.

Няма коментари:

Публикуване на коментар